Dersom du har opprettet egne lister i To Do kan det komme et tidspunkt hvor det oppstår et behov for å flytte oppgaver mellom ulike lister. Lister kan jo være en god måte å holde oversikt over ulike type oppgaver. Dette kan enkelt ordnes, og du har to alternativer å velge blant.
Velge fra en meny
- Merk oppgave du ønsker å flytte, her kan du bruke Shift-tasten for å merke flere som ligger etter hverandre, eller Ctrl-tasten for å merke usammenhengende oppgaver
- Høyreklikk på merket oppgave og velg Flytt oppgave til
- Velg den aktuelle listen

Dra og slipp
- Merk oppgave du ønsker å flytte, her kan du bruke Shift-tasten for å merke flere som ligger etter hverandre, eller Ctrl-tasten for å merke usammenhengende oppgaver
- Pek på merket oppgave, trykk og hold nede venstre museknap
- Dra til ønsket liste til venstre i «menyen» og slipp når du peker på den aktuelle listen

Oppretter du lister for å få bedre oversikt over ulike type oppgaver? Her har du da to enkle metoder for å flytte oppgaver mellom ulike lister i To Do.
Hev din To Do-kompetanse
Delta på et av våre To Do kurs og lær hvordan du jobber smart og effektivt med To Do!
Sjekk også vår YouTube-kanal for videoer om Microsoft 365.