KnowledgeGroup - Kurs i Oslo sentrum - Microsft 365 kurs

Jobb smartere i Outlook – Nivå 2

18933
kr 5 900,00
Lær hvordan du kan jobbe smartere og mer effektivt i Outlook! Varighet: 1 dag
På lager
1
Produktdetaljer
Kurssted: Hotell Park Inn – Radisson, Øvre Slottsgate 2C, Oslo sentrum
Undervisningsform: Fysisk i klasserom
Kurs-pc: Ta med egen laptop
Varighet: 1 dag
Start og slutt: kl. 09.00 til kl. 15.30
Niva: Nivå 2 – Grunnleggende
Inkluderer kursbok: Ja
Bevertning: Deilig varm lunsj, samt frukt, snacks og forfriskninger.
Gratis support etter kurs: 6 måneder
⭐ Startgaranti: Kurset gjennomføres selv med 1 deltaker

Om Jobb smartere i Outlook

Ønsker du å benytte Outlook til mer enn å bare sende og motta e-post? Ønsker du å utnytte programmet for å strukturere og planlegge hverdagen din, samt lagre adresser og telefonnumre til personer i ditt nettverk? Da passer dette kurset for deg!

Kurs kun for dere?

Vi kan også lage et kurs som passer for dere, og gjennomføre det i deres eller våre lokaler, eller via Teams.

Hvorfor delta på kurset?

  • Du vil få god forståelse for hvordan de forskjellige funksjonene henger sammen.
  • Du vil kunne jobbe mer effektivt.
  • Lære å sette opp og behandle e-post.
  • Bruke kontakter og distribusjonslister.
  • Føre opp forskjellige elementer i kalenderen og dele den med andre.
  • Hvordan behandle og bearbeide oppgaver.

Detaljert agenda

  • Introduksjon til Outlook
    • Gjennomgang av programvindu
    • Tilpasse visninger
    • Viktige innstillinger for å tilpasse programmet
  • E-post
    • Sende og motta e-post
    • Vedlegg
    • Viktighet, følsomhet, bekreftelser, svarknapper, alternativer for levering
    • Organisering av innboks
    • Visninger, diskusjoner, opprydding, søk, søkemapper, oppfølgingsflagg, kategorier, sortering, regler og varsler, hurtigtrinn
    • Signatur – opprette og endre
    • Fraværsassistent
  • Kontakter
    • Legge inn en ny kontakt. Ta vare på egne kontakter og info.
    • Distribusjonslister. Opprette egne grupper som kan brukes til å masseutsende e-post.
    • Vedlikeholde egne distribusjonslister
  • Kalender
    • Planlegge og redigere avtaler og hendelser i kalenderen.
    • Møteinnkalling. Sende, svare og redigere en møteinnkalling.
    • Deling av kalender. Hvordan få rask oversikt over kollegaer og andres kalender.
  • Oppgaver
    • Registrere en ny oppgave. For at oppgaver og gjøremål i hverdagen skal bli lettere å administrere.
    • Regelmessige oppgaver.
    • Tilordne oppgaver til andre. Fordele eller delegere oppgaver til andre.
    • Sende statusrapport. Holde avsenderen oppdatert ved å sende regelmessige statusrapporter.
  • Notater
    • Lage og redigere ”huskelapper”.
Lagre dette produktet til senere